محکومیت یک شهروند یزدی به جرم همجنس بازی در فضای مجازی

به نقل از سحبانیوز، رییس پلیس فتای استان یزد مدعی بازداشت دگرباش جنسی ۴۱ ساله ای شد که به گفته وی “چندین سال است که متهم با افراد زیادی که همجنس خودش هستند ارتباط نامتعارف داشته”، هر چند سعی شده است محتوای این بازداشت در ارتباط با شکایت شهروند دیگری نشان داده شود اما اظهارات مقام پلیس روشن می سازد که روابط شخصی فرد بازداشت شده مورد کنکاش قرار گرفته و از گرایشات جنسی وی علیه اش استفاده شده است.

سرگرد مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتای استان یزد از بازداشت یک شهروند ۴۱ ساله در پرونده ای خبر داد. وی فرد بازداشت شده را مدیر کانالی با محتوای “همجنس بازی” معرفی کرد.

واژه “همجنس باز” واژه ای ناصحیح برای توصیف دگرباشان جنسی است که معمولا از سوی مقامات ایران به هدف توهین و تحقیر به کار می رود.

به گفته سرگرد ابوطالبی، این پرونده با شکایت فردی ۱۸ ساله از یک مزاحم اینترنتی گشایش یافت. در این شکایت، شاکی مدعی بود عکس های او بدون اجازه او در یک کانال با محتوای همجنس گرایی منتشر شده است.

محکومیت یک شهروند یزدی به جرم همجنس بازی در فضای مجازی

محکومیت یک شهروند یزدی به جرم همجنس بازی در فضای مجازی

وی افزود: “فرد شاکی مدعی شده که فرد ناشناس با گذاشتن تصویری از او روی پروفایل جداگانه اقدام به ایجاد مزاحمت و فحاشی به همه دوستان وی نموده و نیز با عکس او در شبکه اجتماعی با ساختن کانالی خاص با محتوای فردی همجنس باز در حال فعالیت است”.

رییس پلیس فتا استان یزد در ادامه با اشاره به تشکیل پرونده‌ای با عنوان “همجنس بازی در فضای مجازی”،‌ گفت “با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مشخص شد فردی ۴۲ ساله به هویت فرزاد که متاهل و دارای ۴ فرزند است اقدام به هتک حیثیت و آبروریزی شاکی نموده است”.

سرگرد ابوطالبی خاطرنشان کرد: “از طریق مخبرین فعال این پلیس و با اخذ مجوز قضایی متهم در محل کار خود دستگیر و پس از بازجویی‌های لازم و با توجه به مستنداتی که در گوشی وی توسط کارشناسان فنی این پلیس مشخص گردید، چندین سال است که متهم با افراد زیادی که همجنس خودش هستند ارتباط نامتعارف داشته و از طریق سوء استفاده از تصاویر دیگران اقدام به ارتباط با هم جنس خود نموده است”.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *