فروش “تاج واژن” برای پرداخت هزینه های تغییر جنسیت

یک زن ترنس جندر، “تاج واژن” موسوم به بکارت خود را برای پرداخت هزینه های تطابق جنسیتی در معرض فروش گذاشته است.

این زن امیدوار است بتواند مبلغ 25000دلار برای تامین هزینه های جراحی تغییر جنسیت جمع آوری کند و وعده داده است که خریداران سکس “مسحور” خواهند شد.

یک زن ترنس جندر وعده داده است که “تاج واژن” خود را به پیشنهاد دهنده ی بالاترین مبلغ در ازای عمل تغییرجنسیتش خواهد فروخت.

لیلا رز امیدوار است بتواند مبلغ 25000دلار برای تامین هزینه های جراحی تغییر جنسیت خود جمع آوری کند و وعده داده است که خریداران سکس را شگفت زده خواهند کرد.

لیلا رز؛ این ویدئوبلاگر بیست و پنج ساله، اهل شفردبوش در غرب لندن، عمل تغییر جنست را از یک سال پیش آغاز کرده و هورمون دریافت می‌کند.

 

پستانهای او تا سایز 34C رشد کرده اند اما او مایل به داشتن سایزی برای پستان و باسن خود است که هزینه‌ی داشتن آنها بالغ بر بیست و پنج هزار دلار برآورد شده است.

رز همواره بر این خواست که مایل است یک زن باشد آگاه بوده، اما با توجه به اینکه در یک خانواده‌ی سخت گیر مسلمان بزرگ شده، ناگزیر از تحمل بدنی بوده که از آن بیزار است. تنها سه سال پیش وقتی رز به لندن مهاجرت کرد، شروع به تجربه لباسهای زنانه و آرایش کرد.

او یکسال پیش از آنکه نامش را تغییر دهد هورمون درمانی را شروع کرد و هنگامی که پستانهایش شروع به رشد و صدایش تغییر کرد بسیار هیجان زده شد. همزمان که رز با آغوش باز به استقبال زندگی جدیدش می رفت، فیلمهای آموزشی در مورد نحوه آرایش کردن منتشر کرد.

در حال حاضر او تنها منتظر آخرین مرحله‌ی تکمیلی روند تغییر جنسیت خود است.


ترجمه توسط ماناو / کپی با ذکر منبع مجاز است.

 

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *