مطالعات نشان می‌دهد کودکانی که نزد والدین همجنس بزرگ می‌شوند بخوبی کودکان در نزد والدین غیرهمجنس هستند

همانطور که در کشورهای گوناگون به حق برابری ازدواج برای اعضای جامعه انسانی ال.جی.بی.تی نزدیک می شویم، نتیجه ی یک مطالعه ی جامع منتشر شده در مجله پزشکی استرالیا نشان می دهد که کودکان متولد شده در خانواده های همجنسگرا به مانند فرزندانی هستند که نزد زوجهای هیترو یا دگرجنسگرا بزرگ می شوند.

بازنگری در تحقیقات پژوهشگران در سه دهه که توسط موسسه کودکان ملبورن انجام شده است مبین آن است که کودکانی که نزد زوجهای همجنسگرا هستند در شرایط یکسانی به لحاظ احساسی، عاطفی، اجتماعی و تحصیلی قرار دارند.

یافته های این تحقیق یکی از استدلال هایی را که توسط کمپین “بدون چالش” مطرح شده رد می کند. این کمپین معتقد است هر کودک نیاز به یک مادر و یک پدر برای شکوفایی و رشد دارد.

نویسندگان این تحقیق اظهار می دارند که هدفشان این است که به اطلاعات غلط و غیرعلمی در باره فرزندان زوج های همجنسگرا نقطه پایان بگذارد و در عین حال تاکید می کنند که نتایج مطالعات مستقل انجام شده در استرالیا و دیگر تحقیقات در سطح جهان یکسان بوده است.

عنوان کودکان اوکی هستند: “نه به والدین همجنسگرا” تبعیض است. اینکه گمان کنیم کودکان  والدین همجنسگرا مورد آزار هستند بوضوح یک تبعیض است. گزارشهای بدست آمده در دوره نظرسنجی پستی در استرالیا وارد روزهای آخر خود می شود. رای گیری باید توسط اداره آمار استرالیا به تاریخ هفتم نوامبر دریافت شود و نتیجه در پانزدهم نوامبر اعلام خواهد شد. تاکنون نظرسنجی ها نشان داده است که “کمپین بله” به سوی پیروزی متقاعد کننده ای رهنمون می شود.

در میان مطالعاتی که مورد بازنگری قرار گرفت، پورتال تحقیقات سیاست عمومی سال 2017 نیز در دانشکده حقوق کلمبیا مورد بررسی واقع شد و طی آن 79 مورد پژوهش وجود داشت که سلامت فرزندانی را مد نظر داشت که توسط والدین همجنسگرای زن و والدین همجنسگرای مرد نگاهداری می شدند. یک انجمن جامعه شناسی آمریکایی نیز در سال 2014 بیش از 40 مطالعه انجام داد که نتیجه گیری کرده است معیارهای سلامتی فرزندان زوج های همجنس نسبت به زوج های دگرجنس یکسان بوده است. همچنین موسسه استرالیایی مطالعات خانواده در بررسی تحقیقات استرالیا و پژوهشهای بین المللی در سال 2013 نشان داد که هیچ گونه شواهدی مبنی بر آسیب و آزار نسبت به فرزندان زوج های همجنس وجود ندارد.


https://www.theguardian.com/australia-news/2017/oct/23/children-raised-by-same-sex-parents-do-as-well-as-their-peers-study-shows

(ترجمه توسط ماناو / کپی با ذکر منبع مجاز است).

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *