استعفای سیاستمدار آمریکایی ضد ال.جی.بی.تی پس از داشتن سکس با مردی در دفتر کارش

 

یک سیاستمدار آمریکایی ضد ال.جی.بی.تی (همجنسگرایان، دوجنسگرایان و ترنس ها) که به طور مرتب اعتقادات مذهبی (مسیحیت) و ارزشهای خانوادگی (خانواده ی هسته ای شامل زن و شوهر) خود را به رخ می کشید، پس از اینکه در حین سکس خارج از ازدواج با یک مرد در دفترش گرفتار شد، استعفا داد.

 

گزارشها حاکی از آن است که آقای وس گودمن، Wes Goodman، یکی از قانونگذاران ایالتی جمهوریخواه در مجلس نمایندگان اوهایو، چند هفته پیش با یک مرد ناشناس در دفتر کار دولتی اش، رابطه ی جنسی داشته است.

به گزارش روزنامه محلی کولومبوس دیسپچ Columbus Dispatch، ناظران، آنچه را که شاهد آن بوده اند را اوایل هفته ی گذشته برای مایک دیوتو؛ رئییس ستاد مجلس، بازگو کرده اند؛ خبرهایی که سپس به سخنگوی مجلس نمایندگان اوهایو؛ کلیف روزنبرگ نیز منتقل شده است.

بدنبال برملا شدن این موضوع، گودمن 33 ساله، وابسته به جناح راست مجلس با روزنبرگ دیدار داشت و در مدت کوتاهی پس از آن، بدلیل “عملکرد نامناسب” استعفا داد.

آقای روزنبرگ در بیانیه ای گفت: “من در مورد جزئیات ماوقع بعدازظهر دیروز آگاهی یافتم. وی افزود: در روز که گودمن اتهامات را تایید کرد، با او دیدار داشتم. استعفای وی منناسب ترین اقدام برای خود و خانواده اش، بخشنهای هشتادوهفتمین مجلس و این نهاد بود.

آقای گودمن، که در شرح بیوگرافی توییترش، خود را “مسیحی آمریکایی، محافظه کار، جمهوریخواه و یک شوهر” توصیف می کند، مدعی است که “ازدواج طبیعی” صرفا بین یک مرد و یک زن اتفاق می افتد. او به عنوان نماینده هشتادوهفتمین مجلس در شمال مرکزی اوهایو، درست سال گذشته پس از کار بعنوان کمک به نماینده بسیار محافظه کار آمریکا با نام جیم جوردن انتخاب شد.


منبع: http://www.ladbible.com/news/politics-anti-lgbt-us-politician-resigns-after-having-sex-with-man-in-office-20171118

(ترجمه توسط ماناو / کپی با ذکر منبع مجاز است).

 

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *