یک نوع ماشین پلیس عملیاتی بمنظور ارتقاء خدمات پشتیبانی جدید برای جامعه انسانی LGBT

یک نوع ماشین پلیس عملیاتی بمنظور ارتقاء خدمات پشتیبانی جدید برای جامعه انسانی LGBT (همجنسگرایان، دوجنسگرایان و ترنس ها و ….)، توسط مرکز Breakout Youth در معرض نمایش قرار گرفت.  این خودرو توسط جوانان از سراسر همپشایر و جزیره وایت نقاشی شده است.

هانتز پلیس ویژه حمایت از LGBT و کلر کارل بورگ نیل؛ شهردار Test Valley ، بخشی از اجرای نمایش امروز بودند تا قدمی در راستای توسعه امنیت و کاهش جرم و جنایات وابسته به نفرت برداشته شود بویژه در ارتباط با کسانی که هویت جنسی خود را علنی کرده یا مورد پرسش قرار می دهند.

لی تبرن؛ پلیس همپشایر PCSO در این رابطه گفت: “مراسم امروز در مورد آگاهی رسانی در آندورف است که درواقع حمایت از افرادی خواهد بود که به عنوان LGBT شناخته می شوند. ”

او افزود: “پاسخی که در Andover گرفته شد واقعا مثبت بود. امروز بواقع روز Breakout Youth است، سازمان خیریه ای که با افراد 13 تا 21 ساله کار می کند. آنها اخیرا یک گروه از جوانان را تشکیل داده اند تا به نقاط مختلف رفته و افراد جدیدی را ملاقات کنند که نیاز به حمایت دارند. ”

این طرح بخشی از پروژه ای است که توسط شورای شهر Test Valley ارائه شده و به طور هفتگی گروههای اجتماعی ترتیبی اتخاذ می دهند که افراد می توانند در مکان های امن قرار بگیرند جایی که جوانان ضمن حفظ مناسبات اجتماعی خود می توانند با خیال راحت زندگی کنند. این به معنای آن است که افرادی که احساس ایزوله شدن و سردرگمی دارند می توانند از خدمات آن برخوردار شوند.


منبع: https://loveandover.com/news/local-news/lgbt-awareness-in-andover-high-street-8301/

(ترجمه توسط ماناو / کپی با ذکر منبع مجاز است).

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *