پلیس در حال بررسی پرونده‌ی مردی است که به یک زوج لزبین توهین کرده است

پلیس اورگان، در حال تحقیق در باره مردی است که در فیلمی که از او گرفته شده به یک زوج همجنس توهین می کند

“وندی دراگون” در مصاحبه ای با سی ان ان گفت که او و همسرش، ترو، یکشنبه شب در محله پورتلند در حال کمک به سگی بودند که راهش را به خانه اش گم کرده بود. او توضیح داد هنگامی که آنها از یک تقاطع عبور میکردند، راننده یک کامیون ناگهان فرمان خودرو را چرخاند، دور زد و به سمت آنها حرکت کرد. انها با دیدن کامیونی که به سمت آنها می آمد فریاد زدند. سپس در حالیکه راننده کاملن دور زد و بطرف آنها رفت به آنها گفت که از خیابان گم شوند و سپس عبارات توهین آمیز هوموفوبیک برزبان آورد. آن مرد کنار خیابان پارک کرد و از کامیون خارج شد و به آنها نزدیک شد و آنها را تهدید به ضرب و شتم کرد.

یکی از زوجهای همجنسگرا گفت: من دوربینم را روشن کردم. هر چند همه ی ماجرا فیلمبرداری نشده اما در این ویدئو مرد تهدید می کند که به آن زوج آسیب خواهد رساند. آن مرد همچنین اظهارات توهین آمیزی در مورد ظاهر آن دو زن همجنس گرا و لباس و گرایش جنسی اشان بر زبان آورده است.

(لینک بزبان اصلی همراه با ویدئوی گزارش شده از مرد متهم):

https://edition.cnn.com/2018/07/18/us/oregon-man-homophobic-rant-lesbian-couple-trnd/index.html

 

زوج همجنسگرا، پس از آن، ویدیو را در فیس بوک آپلود کرده و آن را به طور گسترده ای به اشتراک گذاشتند.

طی یک بیانیه، اداره پلیس پورتلند اعلام کرد که یک مامور پلیس که در محل حاضر شده، به طرفین ماجرا توصیه کرده که از یکدیگر جدا شده و به اختلاف پایان دهند.

پلیس، شناسایی مردی که در ویدئو دیده می شود را رد کرده و اعلام کرده که هیچ کس در این رابطه دستگیر نشده است.

بیانیه پلیس خبر از آن می دهد که افسران پلیس، مصاحبه ای را با مردم انجام داده اند.

اگرچه این ویدئو لزوما تمام مواردی را که در زمان وقوع این حادثه رخ داده است، افشا نمی کند، اما با این حال، پلیس این ویدیو را به همراه گزارش خود به  منظور بررسی به دفتر دادستانی منطقه Multnomah  خواهد فرستاد.

بیانیه پلیس موقعیت پرونده را بدون آنکه اطلاعات بیشتری ارایه دهد پیچیده توصیف کرد.

همچنین در این بیانیه آمده است: “طبق قوانین اورگان، جرم های ناشی از تعصب و نفرت به عنوان اعمالی مجرمانه محسوب می شوند که هدف آن یک قربانی بر اساس درک مظنون از نژاد، رنگ، مذهب، گرایش جنسی، توانخواهی یا ملیت است.”

این بیانیه همچنین تصریح می کند “کارآگاهان بر روی وجود عناصر “تعصب و نفرت” کار می کنند تا یقین یابند این عناصر مجرمانه به هنگام جرم وجود داشته است.

کریس بورلی، سخنگوی پلیس پورتلند، سخنان مرد متهم را “زبانی بشدت توهین آمیز” توصیف کرد اما از پاسخ به این سوال که آیا پلیس در این زمینه تحقیق بیشتری خواهد کرد یانه، خودداری کرد.

کریس بورلی به خبرگزاری KATU وابسته به سی.ان.ان گفت: “نمی توان فقط به دلیل سخنان نفرت انگیز، کسی را محکوم به زندان کرد.


(ترجمه توسط ماناو / کپی با ذکر منبع مجاز است).

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *