ده‌هزار تن از اعضای جوان ال.جی.بی.تی امسال بی‌خانمان شده‌اند

با توجه به آمارهای جدید، دهها هزار جوان در سال 2017 بی‌خانمان شده اند، از جمله بیش از ده‌هزار تن از اعضای جامعه ی ال.جی.بی.تی.

نتیجه ی تحقیقاتی که در روز کریسمس منتشر شد نشان می دهد که نزدیک به 45000 تن بین سن 18 تا 24، در سال جاری به شهرداری ها و مقامات محلی جهت دریافت کمک ها و خدمات اجتماعی مراجعه کرده اند.

این ارقام و آمار که از 234 شورای محلی (شهرداری) در چارچوب اطلاعات آزاد و علنی بدست آمده، توسط حزب دموکرات لیبرال درخواست شده است.

در این میان بیش از 100 شهرداری و مقام محلی از ارائه ی اطلاعات در مورد تعداد جوانانی امتناع کرده اند که اقدام به دریافت خدمات مسکن بی خانمانها در سال 2017 نموده اند.

این امر منجر به گمانه زنی هایی می شود که براساس آن آمار دقیق بی خانمانی جوانان در انگلستان می تواند تا 70000 تن باشد.

اگر چه گردآوری آمار جامع دشوار است، تحقیقی منتشر شده توسط بنیاد Trust Albert Kennedy نشان می دهد که یک چهارم جوانان بی خانمان به عنوان ال.جی.بی.تی+ شناخته می شوند.

این بدان معناست که تعداد تخمینی جوانان بی خانمان ال.جی.بی.تی+ می تواند بین 10000 تا 17000 تن باشد. سروینس کیبل، رهبر حزب دموکرات لیبرال، این ارقام را “رسوایی ملی” خواند.  در بیانیه ای که رسانه ی گاردین منتشر کرده، وی گفته است: “این آمارها نشانگر بحران بیخانمانی پنهانی استت که بر جوانان تاثیر می گذارد.

با تصمیمان اخیر دولت، این وضعیت به مراتب بدتر می شود و جوانان را از برخورداری از کمک خدمات مسکن محروم می کند.


منبع: http://www.pinknews.co.uk/2017/12/26/10000-lgbt-young-people-were-made-homeless-this-year/

(ترجمه توسط ماناو / کپی با ذکر منبع مجاز است).

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *