جسد تراجنسیتی زن در سلولش در زندان مردان پیدا شد

جسد تراجنسیتی زن در سلولش در زندانی مردانه پیدا شد؛ چهارمین مورد خودکشی در دو سال گذشته

جسد یک تراجنسیتی زن در سلولش در زندانی که تمام زندانیانش مردان اند، پیدا شد.

یک تراجنسیتی زن به نام مارتین اتوف که به اتهام تجاوز به زندان محکوم شده بود، در زندان پاروکوست در جزیره وایت دست به خودکشی زد و جسد او در سلولش پیدا شد.

مارتین، 35 ساله که به نام جید شناخته می شود در مرحله اول روند تغییر جنس، در حال مصرف هورمون هایی بوده است.

زندان پاروکوست، جزیره وایت

جسد او، ماه اوت گذشته زمانی که مأموران زندان در حال وارسی روزمره زندانیان در ساعت 5 صبح بودند، یافته شد. اتوف، چهارمین زندانی ای است که طی دو سال گذشته در زندان دست به خودکشی زده است. یک منبع آگاه در این باره گفته: «به نظر نمی آمد که او هرگز قصد خودکشی داشته باشد و زندگی معمولی ای داشت. یکی از مأموران زندان سلول او را چک کرد و هنگامی که از او پاسخی نشنید، وارد سلول شد و با پیکر بی جان او مواجه شد».

امدادگران زندان تلاش خود را برای احیای اتوف کرده بودند اما او در ساعت 05:45 صبح فوت کرده بود. اتوف در زمان فوتش تحت نظارت ACT جهت نظارت بر موارد خودکشی نبود. او به عنوان یک زن زندگی کرده بود اما عمل جراحی تغییر جنس را انجام نداده بود. پس از یافتن جسد او، پلیس و پزشک قانونی نیز از این ماجرا مطلع شدند.

این خودکشی پس از یک سری انتقادها به خدمات زندان انجام شده که بعد از چند خودکشی مطرح شدند.

در نوامبر سال 2015 نیز، جسد جانی لاتام در زندان در زندان فوق امنیتی وودهیل در میلتون کینز در حالی که خود را حلق آویز کرده بود، پیدا شد. یک ماه پیش از آن، ویکی تامپسون، یک تراجنسیتی 21 ساله در زندان HMP شهر لیدز دست به خودکشی زده بود.

ویکی تامپسون، تراجنسیتی زندانی 21 ساله

اتوف به دلیل انجام دو حمله جنسی در یک شب به زندان محکوم شده بود. او در ماه ژوئن سال 2005، مزاحمت جنسی و آزار و اذیت برای یک دختر 19 ساله در مرکز بلک برن ایجاد کرده بود و دو ساعت بعد نیز یک دختر 15 ساله را در نزدیکی مرکز شهر بلک برن مورد تجاوز قرار داده بود. قاضی اسلینگر، اتوف را محکوم کرده بود که حمله اول بسیار خشن تر بود و قربانی دوم، وحشت زده و تحقیر شده است و هم چنین خطر بسیاری از جانب وی برای قربانیان وجود داشته است.

زندانیان معمولاً در زندانی نگه داشته می شوند که مطابق با جنس آنها در بدو تولد است مگر این که گواهی معتبری برای این عدم تطبیق جنس و جنسیت داشته باشند.

سخنگوی زندان نیز مرگ جید اتوف را در 19 اوت سال جاری تأیید کرده است.

تحقیقات از زندانیان و مسئولان زندان درباره این خودکشی ادامه دارد.


منبع:

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/transgender-woman-found-dead-cell-11266405

(ترجمه توسط ماناو / کپی با ذکر منبع مجاز است.)

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

یک پاسخ

  1. Сialis گفت:

    I always spent my half an hour to read this blog’s content everyday along
    with a cup of coffee.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *