تسا تامپسون بازیگر زن سینمای امریکا از روی “گرایشات جنسی” خویش پرده برداشت

 

تسا تامپسون بازیگر ۳۴ ساله‌ی امریکایی بطور علنی در مورد گرایشات جنسی خود سخن گفت. تامپسون قبل از اینکه در مورد رابطه‌ی شایعه‌آمیز با مشعوقه‌اش Janelle monae  حرف بزند در مصاحبه‌ای با Net-A-Porter گفت که او به هردو جنس مرد و زن گرایش دارد، هر چند او مایل نیست به خود برچسب جنسیتی خاصی بزند.

تسا تامپسون بخاطر حضورش در  نمایشنامه‌ی آرمانشهر دنیای غرب و نقش او به عنوان یک دوجنسگرا در بازی دیگر بسیار بخوبی شناخته شده است.

تامپسون اخیرا به دلیل رابطه‌ی نزدیک با Janelle Monae هنرمند و موسیقیدان به اوج شهرت رسیده است. او که رابطه عاشقانه‌اش را با Janelle رد و یا تایید نمی‌کند می‌گوید: من بخاطر توضیحات در مورد رابطه‌ام با Janelle شاید خیلی احساس مسئولیت نکنم، و ازین ناراحت نمی‌شوم که مردم در مورد رابطه ما چه می‌گویند. درعین حال او اضافه کرد که  دوست دارد همه این آزادی و حمایت را که من دارم نیز داشته باشند، اما می‌بینیم که خیلی‌ها چنین آزادی ندارند ، آیا من مسئولیت دارم درین مورد حرف بزنم.

تامپسون اضافه کرد: آیا من مسئولیت دارم تا در ملع‌عام بگویم این من هستم؟ وی همچنین گفت که موج شایعات  در مورد رابطه وی با Janelle برایش ازاردهنده نیست. او گفت: ما همدیگر را دوست داریم و روی یک‌ فرکانس پرواز می‌کنیم  و اگر مردم دوست دارند درین رابطه  اظهار نظر کنند برای من فرقی نمی‌کند و آزاردهنده نیست.


منبع خبر: https://www.pinknews.co.uk/2018/06/29/tessa-thompson-coming-out-janelle-monae-relationship/

(ترجمه توسط ماناو / کپی با ذکر منبع مجاز است).

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *